1. Mám problém so zadaním zľavového kupónu. Ako mám postupovať?
Objednávku, prosím, dokončite aj bez uplatnenia zľavy. Číslo a heslo zľavového kupónu zadajte do poznámky objednávky a objednávku dokončite, neuhrádzajte ju. Po obdržaní objednávky vám kupóny dodatočne manuálne uplatníme. V prípade, že ste objednávku uhradili, pošlite nám na info@fotocopy.sk číslo vašej objednávky a číslo účtu v tvare IBAN.
Spôsob dopravy a platby si v objednávke zvoľte rovnako ako by boli kupóny akceptované. Zvoleným spôsobom platby budete uhrádzať dopravu objednávky v prípade, že nemáte nárok na dopravu zdarma.
2. Kedy dorazí moja zásielka? V účte sa stále zobrazuje "spracováva sa".
Všetky naše produkty vyrábame na mieru a vaša objednávka je aktuálne v procese výroby. Štandardná doba dodania je 4–8 pracovných dní, avšak v predvianočnom období sa táto doba môže vzhľadom k vysokému počtu objednávok o pár dní predĺžiť. Hneď ako bude vaša objednávka vybavená, príde vám notifikácia.
3. Môžem zmeniť spôsob doručenia?
Áno. Napíšte nám na info@fotocopy.sk číslo vašej objednávky, nový spôsob doručenia a spôsob úhrady dopravy. Cenník dopravy a platby.
Doprava zdarma je pri objednávkach v hodnote viac ako 69 €.
4. Môžete mi zaslať náhľad pred tlačou?
Mrzí nás to, ale nemáme priestor na odosielanie tlačových podkladov všetkým zákazníkom. Pri vytváraní kalendárov sa vám vždy zobrazí náhľad a žiadosť o kontrolu, v tomto kroku zákazník vidí celý svoj vytvorený kalendár tak, ako bude vytlačený.
5. Môžete mi skontrolovať kvalitu fotiek?
Mrzí nás to, ale nemáme priestor na kontrolu tlačových podkladov všetkých zákazníkov. V prípade, že vás náš systém upozorňoval na nízku kvalitu fotografií, je na vašom zvážení, či si takéto fotografie prajete v kalendári použiť alebo nie. Posúdenie kvality fotografií je veľmi individuálne.
6. Viete mi dodatočne upraviť kalendár?
Žiaľ, dodatočné úpravy v podkladoch zákazníkov nevieme zabezpečiť. Pri vytváraní kalendárov sa vám vždy zobrazí náhľad a žiadosť o kontrolu, v tomto kroku zákazník vidí celý svoj vytvorený kalendár. Objednávku je možné odoslať až po jeho schválení.
7. Je možné ukladať si rozpracovaný projekt?
Ak chcete mať možnosť ukladať rozpracované projekty, je potrebné, aby ste sa na našej stránke registrovali. Registrovaní zákazníci majú možnosť ukladať projekty vo svojom účte, do ktorého nemáme prístup. Nájdete ich po rozkliknutí vášho konta v sekcii "Rozpracované projekty".
8. Viem si objednať rovnaké kalendáre znovu?
Samozrejme, objednávku vám vieme skopírovať. Vaše dáta sú v systéme uchovávané 3 mesiace od objednania, počas ktorých vám vieme opätovne vytlačiť presne rovnaké kalendáre. Napíšte nám na info@fotocopy.sk číslo vašej objednávky (prípadne DPR číslo kalendára zo zadnej strany), počet kusov, spôsob doručenia a úhrady.
9. Systém pri vytváraní kalendára padá alebo mrzne. Je možné spraviť návrh inak, než návrhom cez online systém?
Nie, bohužial iná forma objednania kalendára nie je. Skúste prosím spraviť objednávku neskôr alebo skontrolujte kvalitu vášho internetového pripojenia. Rovnako tiež aktualizujte váš internetový prehliadač na aktuálnu verziu.
10. Neviem zadať do objednávky telefónne číslo. Ako mám postupovať?
Telefónne číslo do objednávky zadávajte v tvare +421… (napr. +421904000111).
11. Nedôjde k zneužitiu mojich osobných forografií?
K zneužitiu vašich fotografií nedôjde. Získané dáta používame výhradne na výrobu a tlač vašich fotoproduktov.